سردار فضلی

دشمن به دنبال این است که بین ما و رهبری شکاف و تردید ایجاد کند

2 شهريور 1395 ساعت 23:09

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن به دنبال این است که بین ما و نایب امام زمان(عج) شکاف و تردید ایجاد کند لذا اگر عاقبت بخیری دنیا و آخرت را می خواهیم باید مطیع بی چون و چرای ولی امر مسلمین باشیم.


به گزارش حافظ نیوز،سردارعلی فضلی عصر سه شنبه در مراسم پایانی پنجمین دوره گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد افزود: حاکمیت ولایت فقیه، قانون اساسی و دشمن ستیزی سه وجه تمایز جمهوری اسلامی ایران با رژیم پیش از انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: هم اکنون ولایت فقیه و قانون اساسی مبتنی بر احکام الهی در کشور حاکم و انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت امام راحل و مطالعات سایر علما در طی 50 سال گذشته است که با حضور مردم ظلم ستیز محقق شد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ارزشهای دیگری بر کشور حاکم بود اما امروز ارکان نظام اسلامی با مجاهدت مردم شریف در اختیار امت مسلمان قرار دارد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در این نشست گفت: باید منطبق با تعریف رهبری از فعالیت سیاسی وارد این فضا شد لذا بسیج نباید با ورود به مباحث سیاسی شان و سطح خود را پایین آورد.
داوود گودرزی افزود: درباره موضعگیری و حمایت از شخصیتها و گروههای سیاسی نیز آنچه اولویت دارد دفاع از اصول انقلاب اسلامی و جهت گیری کشور است.
وی گفت: باید معنویت را وارد فضای دانشگاه و بسیج کرد و ما به عنوان مسئولان بسیج باید از همه معنوی تر، با اخلاقتر و مودبتر باشیم.
پنجمین نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی 150 دانشگاه کشور در قالب همایش ملی خط امام(ره) به مدت پنج روز در مشهد ادامه داشت.


کد مطلب: 14961

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14961/دشمن-دنبال-این-بین-رهبری-شکاف-تردید-ایجاد-کند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir