تاملی بر زوایای مرگبارترین حمله مسلحانه در تاریخ آمریکا/ هنگامی که «تروریستهای خوب» به روی اربابانشان اسلحه می کشند!

29 خرداد 1395 ساعت 10:31

ریشه جنایت ها و ترورهای اخیر در خاک آمریکا و اروپا، به عملکرد این دولتها باز می گردد. آنجا که غربیها تروریستها در سوریه و عراق را به دو دسته خوب و بد تقسیم می کنند و از حمایت مالی و لجستیکی از تروریستهای خوب! دریغ نمی ورزند، باید منتظر چنین روزهایی نیز باشند؛ روزهایی که اسلحه تروریستهای خوب به سمت اربابانشان نشانه می رود!


حافظ نیوز/ سرویس سیاسی در روزهایی که رسانه ها و افکار عمومی اروپا و آمریکا معطوف به برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا در کشور فرانسه می باشد، خبر تیر اندازی در یک کلوپ شبانه متعلق به همجنس بازان در مریلند آمریکا رسانه های بین المللی را در بهت و حیرت فرو برد.

50 کشته و بیش از 53 نفر زخمی؛ این آمار کشته های سوری و یا یمنی و یا عراقی در جنگ های اخیر این کشورها نیست بلکه آمار مرگبارترین حمله مسلحانه تاریخ آمریکاست که توسط یک آمریکایی افغانی تبار به نام ”عمر متین“ صورت گرفته است.

شخصی که در نیویورک متولد و در کشور آمریکا بزرگ شده و همانند میلیونها جوان آسیایی و یا آفریقایی و یا اروپایی تبار دیگر ساکن آمریکا، یک آمریکایی محسوب می شود چرا که در سیستم آموزشی و تربیتی این کشور به دنیا آمده و بزرگ شده است.

از سوی دیگر، شائبه داعشی بودن ”عمر متین“ و انتصاب این جنایت به این گروه تروریستی، بار دیگر موجی از اسلام هراسی را در این کشور آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پی خواهد داشت.

رویدادی که بیش از هر چیز، دونالد ترامپ جمهوری خواه و مخالف اسلام و مسلمانان از آن بهره خواهد برد. فارغ از تحلیلهای متفاوت و گوناگونی که این روزها پیرامون این جنایت مطرح می شود، جا دارد بار دیگر به نامه تاریخی رهبر انقلاب به جوانان غربی بازگردیم.

آنجایی که رهبر انقلاب در پرسشی خردمندانه به طرح این موضوع پرداختند که ”چه می شود جوانانی که در اروپا و یا آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شده اند، اینک به صف گروه های تروریستی در سوریه و یا عراق می پیوندند و حتی برای جنایت و ترور در کشورهای خود نیز آماده می باشند؟“

بنابراین به نظر می رسد ریشه جنایت ها و ترورهای اخیر در خاک آمریکا و اروپا، به عملکرد این دولتها باز می گردد. آنجا که غربیها تروریستها در سوریه و عراق را به دو دسته خوب و بد تقسیم می کنند و از حمایت مالی و لجستیکی از تروریستهای خوب! دریغ نمی ورزند، باید منتظر چنین روزهایی نیز باشند؛ روزهایی که اسلحه تروریستهای خوب به سمت اربابانشان نشانه می رود!

نویسنده: محمد هادی صفایی

 


کد مطلب: 14527

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14527/تاملی-زوایای-مرگبارترین-حمله-مسلحانه-تاریخ-آمریکا-هنگامی-تروریستهای-خوب-روی-اربابانشان-اسلحه-می-کشند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir