آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

نباید اجازه داد عده ای افکار و شخصیت امام را تحریف کنند/ امام خمینی افتخار تشیُع در دوران جاهلیت مدرن است/ همه باید قدردان رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری باشیم

14 خرداد 1395 ساعت 17:45

امام جمعه شیراز با اشاره به رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در مدیریت بحران‌هایی که کشور از سر گذراند، گفت: تدبیر معظم‌له امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده است.


به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه امروز این شهر پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام (ص) اظهار داشت: باید ابعاد شخصیتی امام راحل را آنچنان که بوده حفظ کرد و به نسل های آینده منتقل نمود.
وی در ادامه گفت: اگر بتوانیم چهره ملکوتی امام را و اصالت های او را از تحریف و دگرگونی حفظ کنیم هم جهت انقلاب را حفظ کردیم و هم اجازه نداده ایم انقلاب از جهت اصلی خود انحراف پیدا کند و هم مشتاقان عالم و نسل های آینده که افکار و اندیشه های این مرد اثرگذار را مطالعه می کنند و به آن می رسند با حفظ اصالت های او بهتر می توانند در رابطه با آینده خود تصمیم گیری کنند.
امام جمعه شیراز در ادامه افزود: امام راحل همانگونه که قبل از زمان خود حرکت می کرد به زمان خود هم محدود نبود، به زمان های آینده نیز متعلق است و این افتخار برای جامعه تشیع است که در دوران جاهلیت مدرن چنین چهره ارزشمندی را به دنیا ارائه کرده و در آینده، جامعه بشری بهتر به افکار و اندیشه های او آشنایی پیدا خواهند کرد .
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به دوران رهبری آیت الله العظمی خامنه ای تصریح کرد: 27 سال پر فراز و فرود از این امامت و ولایت و رهبری سپری شده و می گذرد و در این مدت انقلاب اسلامی و کشور با حوادث گوناگون بین المللی و منطقه ای و داخلی مواجه بوده که به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، کشور به سلامت این طوفان ها عبور کرده و کشتی انقلاب همواره به ساحل هدایت رهنمون شده است.
وی در ادامه با اشاره به بحران های دوران رهبری پس از رحلت امام خمینی گفت:سال 76 و 79 امریکا و غرب طرحی را راه اندازی و دنبال کردند که بر اساس آن، ایران به شکل شوروی اداره بشود یعنی به کشورهای مختلف تقسیم بشود و به شکل اتحاد جماهیر، ایران آن ها را مدیریت بکند و بعد آن ها بتوانند در هر بخشی جداگانه طبق آن محیط و آن مجموعه نظرات خودشان را دنبال بکنند و وحدت ملی ما را از این طریق می خواستند بشکنند که این طرح با مدیریت رهبر معظم انقلاب شکسته شد و از بین رفت.
آیت الله ایمانی همچنین افزود: دادگاه میکونوس یک بحران جهانی بود که برای انقلاب ساخته و پرداخته شد تا سیاست خارجی ما را تحت تأثیر و انفعال قرار بدهند و مسئولین ارشد نظام را محکوم اعلام کردند که در این مسیر رهبری انقلاب اسلامی این بحران را به خوبی مدیریت نمودند .
نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه ضمن اشاره به بحران های داخلی طی دو دهه اخیر گفت: در درون کشور طی 27 سال گذشته بحران های فراوانی اتفاق افتاده که مدیریت هر کدام از آن ها، هنرنمایی رهبری بوده است.
وی در اداکه خاطرنشان کرد:به همین دلیل است که امام راحل درباره رهبر معظم انقلاب می فرمایند "او همانند خورشیدی درخشان در میان دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی می درخشد" و یا در جای دیگری امام درباره معظم له می فرمایند : "شما اگر گمان بکنید یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا بکنید که بنای قلبی اش این باشد که به این ملت خدمت کند با ویژگی هایی که بیان می کنند پیدا نخواهید کرد" این توصیفی است که امام درباره رهبر معظم انقلاب انجام می دهند و این نشان می دهد که کار آن روز مجلس خبرگان در میان ماتم و اندوه از دست دادن امام راحل توانست با انگشت اشاره امام، فرد مناسب را انتخاب کند و به جامعه معرفی نماید و همه اقشار ملت هم بلافاصله این ولایت و امامت را پذیرفتند و شهر به شهر برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حرکت کردند.
امام جمعه شیراز در انتها افزود: باید بابت نعمت رهبری که خداوند متعال به مردم ما ارزانی داشته، قدردان و قدرشناس باشیم و شکر نعمت را به جا بیاوریم تا خدای متعال نعمت هایش را بر ما افزون بفرماید.


کد مطلب: 14324

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14324/نباید-اجازه-عده-افکار-شخصیت-امام-تحریف-کنند-خمینی-افتخار-تشی-ع-دوران-جاهلیت-مدرن-همه-باید-قدردان-رهبری-هوشمندانه-مقام-معظم-باشیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir