آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

«تغییر در باورهای مردم» و «اثرگذاری بر تصمیم مسئولان» از مصادیق نفوذ است/ تنگ نظری برخی مسئولین، صنایع فارس را به تعطیلی کشانده است/ نمایندگان جدید فارس در مجلس به داد صنایع استان برسند

7 خرداد 1395 ساعت 17:35

آیت الله ایمانی گفت:معنای جلوگیری از نفوذ این نیست که ما ارتباطمان را با دنیا قطع کنیم بلکه این ارتباط باید برقرار باشد اما ما باید بدانیم انقلاب اسلامی و استقلال کشور چیست و چه اقتضائاتی دارد و دیگر کشورها نسبت به آن چه نظری دارند.


به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های جمعه این شهر پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام(ص) و ائمه هدی و دعوت به ترک رذایل و اکتساب فضایل اخلاقی اظهار داشت: مجلس خبرگان رسالت انقلابی خود را نشان داد و به آن عمل کرد و با انتخاب هیأت رئیسه ای از بهترین افراد موجود مجلس خبرگان دِین خود را به مجلس، جامعه و نظام ادا نمود و به همه شایعات، اتهامات ناروا و توطئه های مختلف دشمن پاسخ داد. 
وی در ادامه در تشریح معنای نفوذ دشمن گفت: منظور از عبارت نفوذ و نفوذی این است که دشمن در عناصر تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور نفوذ کند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی ورود پیدا کرده و طبیعتاً مجریان تصمیم هم حرکتی را انجام بدهند که مطلوب دشمن است و به نفع نظام و مردم نیست و معنای دوم نفوذ نیز این است که افکار و اندیشه مردم را تغییر بدهند و باورهای مردم را دگرگون سازند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معنای سوم نفوذ تغییر در باورهای مردم است که بر اثر آن، دگرگونی هایی در اعتقادات ایجاد می شود که خوشایند انقلاب و به نفع نظام اسلامی نیست.
آیت الله ایمانی همچنین در ادامه گفت:معنای جلوگیری از نفوذ این نیست که ما ارتباطمان را با دنیا قطع کنیم بلکه این ارتباط باید برقرار باشد اما ما باید بدانیم انقلاب اسلامی و استقلال کشور چیست و چه اقتضائاتی دارد و دیگر کشورها نسبت به آن چه نظری دارند.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امیدوارم نمایندگان جدید فارس در مجلس با درک موقعیت امروز و شرایطی که بر جامعه حاکم است به مشکلات و معضلات جامعه که اولین اولویت آن مسئله اقتصاد است توجه لازم را داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی تکیه گاه مجموعه های مختلف ولایت فقیه است و هرگاه روی این محور گام برداشته شده است کشور به نتیجه رسیده است.
منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: منتخبان جدید مردم فارس در مجلس شورای اسلامی باید بدانند مجموعه جامعه ما یک محور اتکاء دارد و آن هم ولی فقیه است که این محور نه در شعار بلکه در عمل، تبعیت کامل از رهبری و رهنمودهای رهبری است.
آیت الله ایمانی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان جدید مردم فارس منافع کلان جامعه را مدنظر داشته باشند و کاری به مسائل جناحی و گروهی در تصمیم گیری ها نداشته باشند.
وی در ادامه، با تشریح سه محور توسعه برای استان فارس گفت: سه محور می تواند منجر به رشد و توسعه استان شود که محور اول کشاورزی است که روی زراعت، دامداری و باغداری تکیه دارد و خشکسالی های اخیر دلیلی برای تعطیلی کشاورزی استان نیست بلکه باید سازمان های ذیربط و مسئولان امر در این زمینه، با کنترل منابع آب و اصلاح الگوی کشت مشکلات این عرصه را حل و فصل کنند.
وی در تشریح دومین محور توسعه و رشد استان فارس گفت: محور دوم توسعه استان مسئله صنعت است که متاسفانه تنگ نظری های برخی مسئولین و کارشناسان، صنایع استان را به تعطیلی و ورشکستگی کشانده است.
آیت الله ایمانی در ادامه افزود: من هر روز شاهد تعطیلی یک کارخانه هستم و هر هفته مراجعه کنندگانی داریم که از تعطیلی کارخانجات و صنایع مختلف استان خبر می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطاب به نمایندگان جدید فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان جدید استان فارس در مجلس، به داد صنایع استان فارس برسند چرا که در حال نابودی است.
امام جمعه شیراز در تشریح سومین محور رشد و توسعه استان فارس نیز گفت: سومین محور توسعه فارس مسئله گردشگری است چرا که این استان آماده ترین استان ها برای گردشگری از نظر مفاخر ملی، آثار باستانی، طبیعت زیبا و اقلیم چهارگانه و همچنین گردشگری مذهبی با وجود 1500 امامزاده در استان فارس است.


کد مطلب: 14154

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14154/تغییر-باورهای-مردم-اثرگذاری-تصمیم-مسئولان-مصادیق-نفوذ-تنگ-نظری-برخی-مسئولین-صنایع-فارس-تعطیلی-کشانده-نمایندگان-جدید-مجلس-استان-برسند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir