آبروریزی در حد تیم ملی!/ هنگامی که بازیکنان پرسپولیس و تراکتور در حضور «ناظر امنیت فیفا» دست به یقه می شوند! + تصاویر

17 اسفند 1394 ساعت 14:56

همه اتفاقات ناگوار بازی دیروز در حالی افتاد که ناظر امنیت فیفا در پی شکایت فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر عدم وجود امنیت در ورزشگاه های ایران، برای بررسی این مسئله به تهران آمده بود!


به گزارش "حافظ نیوز" در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال، دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز که با حضور ده ها هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، نهایتا با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هنگامی که نمی فهمیم!
در دقیقه 50 این مسابقه، محسن بنگر تکل خشنی روی پای ایران پوریان زد. بنگر در این صحنه با کف پا به ساق پای بازیکن تراکتورسازی زد که او واژگون شد. اما در همین لحظه سینا عشوری دیگر بازیکن تراکتورسازی برای حمایت از هم تیمی خود به سمت محسن بنگر حمله ور شد و ناگهان اکثر بازیکنان دو تیم وارد این صحنه شدند تا به درگیری پایان بدهند.

در همین لحظه بود که هواداران پرسپولیس یک نارنجک به سقف نیمکت تیم تراکتورسازی زدند و نارنجک های دوم و سوم هم با فاصله کمی از نیمکت تراکتورسازی به زمین فرود آمد.
و متاسفانه همه این اتفاقات، در حالی افتاد که ناظر امنیت فیفا در پی شکایت فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر عدم وجود امنیت در ورزشگاه های ایران، برای بررسی این مسئله به تهران آمده بود!
در ادامه تصاویری از درگیری بازی دیروز را مشاهده می کنیم

 

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 13376

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/13376/آبروریزی-حد-تیم-ملی-هنگامی-بازیکنان-پرسپولیس-تراکتور-حضور-ناظر-امنیت-فیفا-دست-یقه-می-شوند-تصاویر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir